Samn0body's Blog

An Ending in a New Beginning

Posted on: February 13, 2010

Sehari sebelum Chinese New Year.

SamsBaby signed in.

SamsBaby: Sam, lagi ngapain?

SamChen: Jules? Kamu di mana? Kenapa ga angkat teleponku? Ga balas smsku?

SamsBaby: Aku di rumah.

SamChen: Aku ke sana ya.

SamsBaby: Jangan. Sam, kita putus ya.

SamChen: Jules, aku sama Wani hanya teman. You know that.

SamsBaby: Aku ga tahan begini terus. Kamu ga tau seberapa aku tersiksa. Please, just say yes.

SamChen: I am sorry if you feel that way.

SamsBaby: Kita tetap berteman, k? Tapi biarkan aku sendiri selama beberapa hari ini. Give me time to heal.

SamChen: I am sorry, Jules. Please know that I care for you. Contact me soon, hun.

SamsBaby: Account ini ga akan aku buka lagi. Bye, Sam. I love u.

SamsBaby signed off.

Begitu cara Julie meninggalkanku. Delapan jam sebelum sebuah lembaran hari baru aku menjomblo lagi.

Hubunganku yang teramat singkat benar-benar kandas kali ini. Dan aku bersalah. Air mata mengalir dari mataku, hatiku sakit. Namun aku tau, Julie mungkin menangis lebih banyak. Mungkin ini yang terbaik untuk kami berdua.

Tags: ,

Leave a Reply

Top Rated

February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
